Ανέκδοτο : Ένας ανδρας στον ψυχίατρο

 



Πηγαίνει ένας ανδρας στον ψυχίατρο και του λέει :

-Γιατρέ μου έχω μεγάλο πρόβλημα όταν το κάνω με τη γυναίκα μου. Μέτα την πρώτη φορά κρυώνω, τρέμω, μελανιάζω απ΄το κρύο και έπειτα τη δεύτερη φορά, ανάβω, ζεσταίνομαι και ιδρώνω!

Ο γιατρός μένει άναυδος και του λέει :

-Κύριε πιστεύω πως το πρόβλημά σας είναι ψυχολογικό για αυτό θα σας δώσω αυτά τα χάπια και σε 6 μήνες, ελάτε να σας ξαναδώ.

Φεύγει λοιπόν ο άντρας και έπειτα από 6 μήνες επισκέπτεται πάλι τον ψυχίατρο.

-Λοιπόν είδατε καμιά βελτίωση; τον ρωτάει ο ψυχίατρος έπειτα από έξι μήνες.

-Τίποτα γιατρέ μου, τα ίδια. Μετά την πρώτη φορά που το κάνω με τη γυναίκα μου, κρυώνω, τρέμω, μελανιάζω απ΄το κρύο και μετά τη δεύτερη φορά, ανάβω, ζεσταίνομαι και ιδρώνω…

-Όπως σας είπα, πιστεύω ότι το πρόβλημά σας είναι ψυχολογικό, για αυτό συνεχίστε τη θεραπεία με τα χάπια που σας είχα δώσει, πάρτε και αυτά επιπλέον και σε 6 μήνες ελάτε να σε ξαναδώ. Όμως αυτή τη φορά να φέρετε και τη γυναίκα σας μαζί, να μιλήσουμε και μαζί της, μήπως μπορέσει να βοηθήσει.

Έπειτα από 6 μήνες λοιπόν έρχεται ο άντρας μαζί με τη γυναίκα του στον ψυχίατρο.


Ο ψυχίατρος τον ρωτάει :

-Λοιπόν είδατε καμιά βελτίωση;

-Καμιά γιατρέ μου. Πάλι τα ίδια! Μετά την πρώτη φορά που το κάνω μεν τη γυναίκα μου, κρυώνω, τρέμω, μελανιάζω απ’το κρύο, μετά τη δεύτερη φορά, ανάβω, ζεσταίνομαι και ιδρώνω.

Ο γιατρός του λέει :

-Εντάξει, πηγαίνετε τώρα έξω και φέρτε μέσα τη γυναίκα σας για να συζητήσω μαζί της ιδιαιτέρως.

Μπαίνει μέσα η γυναίκα του και ο γιατρός της εξηγεί το πρόβλημα του άντρα της :

-Ξέρετε κυρία μου, ο άντρας σας έχει ένα πρόβλημα.

-Τι πρόβλημα; ρωτάει εκείνη.

-Έπειτα από την πρώτη φορά που το κάνετε, εκείνο κρυώνει, τρέμει, μελανιάζει απ΄το κρύο και μετά τη δεύτερη φορά, ανάβει, ζεσταίνεται και ιδρώνει.

-Και που είναι το πρόβλημα γιατρέ; του λέει εκείνη.

-Μα αυτό δεν είναι φυσιολογικό, της εξηγεί ο γιατρός.

-Φυσιολογικό είναι γιατρέ μου! Η πρώτη φορά που το κάνουμε είναι το Φεβρουάριο και η δεύτερη είναι τον Αύγουστο…