Σούπερ μάρκετ: Ένα απίστευτο τέχνασμα έχουν βρει τα σούπερ μάρκετ με χαμένους φυσικά τους καταναλωτές.
Επιπλέον, αναφέρει ότι υπάρχει μείωση των ποσοτήτων, σχεδόν σε όλες τις συσκευασίες προϊόντων, όχι μόνο στα τρόφιμα, αλλά και στα είδη περιποίησης, στα χαρτικά, απορρυπαντικά, καλλυντικά, ζωοτροφές «και γενικά όπου αυτό είναι εφικτό, ακόμα και στα αγροτικά προϊόντα του πρωτογενούς τομέα (τσουβάλια καλαμπόκι, σόγια, κριθάρι μπάλες τριφύλλι)».
Το ΙΝΚΑ σημειώνει ότι αν και είναι νόμιμη διαδικασία, ωστόσο πρόκειται για ένα «τέχνασμα της βιομηχανίας και της βιοτεχνίας» ενώ προσθέτει στην ανακοίνωση, ότι μετά από ελέγχους που πραγματοποίησε, διαπίστωσε ότι μειώνονται οι ποσότητες στις συσκευασίες προϊόντων.
Για την μείωση των ποσοτήτων στις συσκευασίες προϊόντων, διαμαρτύρεται μέσω της ανακοίνωσής του το ΙΝΚΑ/Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας.
Στο εξωτερικό οι ομαδικές αγωγές κατά εταιρειών που άλλα διαφημίζουν κι άλλα προσφέρουν τελικά είναι κάτι σύνηθες. Πρόσφατα, ομαδική αγωγή κατατέθηκε σε βάρος αλυσίδων φαστ φουντ για αθέμιτες και παραπλανητικές εμπορικές πρακτικές, ζητώντας αποζημίωση 50 εκατ. δολαρίων για πελάτες που εξαπατήθηκαν.
«Οι ενέργειες είναι ιδιαιτέρως ανησυχητικές τώρα που πληθωρισμός, τρόφιμα και τιμές κρέατος είναι στα ύψη και πολλοί καταναλωτές, ιδιαίτερα εκείνοι με χαμηλότερο εισόδημα, δυσκολεύονται οικονομικά», προσθέτουν οι καταγγέλλοντες.